صفحه اصلی

امروزه با توجه به تنوع محصولات در بازار و وجود برند های مختلف همواره این موضوع برای مصرف کننده وجود دارد که محصول خریداری شده آیا اصلی است یا تقلبی . این موضوع در بازار ایران در مورد لیبل های برادر نیز صدق می کند . لیبل های غیر اصلی برادر که با عناوینی همچون […]

زندگی کردن، برچسب زدن. صحنه ای که بسیاری از ما با آن روبرو شده ایم – دیدن موارد ناشناخته در فریزر و یا کابینت ها.   به دنبال تلف شدن زمان تلاش زیادی برای به یادآوردن و حل این رمز صورت می گیرد.   نتیجه این می شود که این مورد به سطل زباله پرتاب می […]

از زمانی که فروشگاههای اینترنتی در ایران شروع به کار کرده اند رقابت بسیار زیادی در زمینه فروش کالا به خصوص کالاهای دیجیتالی به وجود آمده است و این رقابت در نهایت به نفع مشتری بوده است. اما این رقابت در بعضی موارد تبدیل به یک مبارزه ناسالم شده و مشتریان با انبوهی از وعده […]